sobota 12. januára 2013

PAUL Je Fajn :)

...určite poznáte PAUL - Maison de Qualité Fondeée en 1889. V Prahe na IP Pavlova je jeden, do ktorého chodím rada, pretože je kúsok od našej školy a môjho bývania a celkovo "po ceste" :) Veľmi veľa ľudí Póla kritizuje a nemá rado. Vraj kvôli éčkam a mrazeným chlebom, ktoré sa hrajú na čerstvo upečené a predávajú sa za príliš vysoké ceny. Neviem. Ja mám Póla rada. Páči sa mi ich atmosféra, sedenie, šálky, taniere, lyžičky a celkovo štýl. Príjemne sa tam sedí, debatuje, papá aj pije. 

Vždy všetko pekne vyzerá, je čisté a pracujú tam veľmi milí a ochotní zamestnanci. A hlavne majú zaujímave koláčiky a ostatné jedlá. Nechodím tam pravidelne, ale dá sa povedať, že aspoň raz týždenne tam zájdem. A úprimne povedané, je mi fuk či majú mrazené chleby alebo éčka ako sa hovorí. A ani mi nevadí, že to stojí trochu viac. Veď tam nie som každý deň.


Na IP Pavlova je to podľa mňa najlepšie miesto kde sa dá ticho mimo ruchu sadnúť a vypiť kávičku. Najviac ma teší to, že na kapučíno nekreslia čokoládovým topingom, nesypú naň kakao alebo škoricu a netrvá im to tri hodiny pripraviť. V stredu som tam bola s kamoškou Katkou, ktorá má Póla tiež rada a dali sme si aj tento malinovo-nugátový tunel, ktorý bol superný! A čo vy, čo hovoríte na PAUL?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára