pondelok 28. januára 2013

Pražské Koloseum


Coloseum Grill/Pasta/Pizza na IP Pavlova je tiež reštaurácia, ktorá je "po ceste" zo školy, domu, do mesta a tak. Keď sa otvorila a išli sme tam na obed, tak sme boli príjemne šokovaní. Usádzali nás, obskakovali, obsluhovali asi traja rôzni čašníci. Ponúkali, odporúčali, chválili a ďakovali toľko, že sa človek cítil miestami až trápne. Samozrejme ten prvotný boom postupne opadal, a z nášho nadšenia sa stávalo váhanie, či vôbec ísť jesť do Colosea alebo nie. Párkrát sme tam zašli, bolo aj dobre aj zle, a stále je to také neurčité, že čo má človek čakať. V piatok sme však s mojou pražskou spriaznenou dušou Meggie dostali chuť na cestoviny a tak sme sa rozhodli ísť skúsiť šťastenu :) Celkom nám to tentokrát vyšlo. Dali sme si ravioli plnené riccotou a špenátom v tekvicovej omáčke a radiatori s kuracím mäsom a zeleninovým soté :) Porcie boli až nadpriemerne zasypané rukolou, ale tú ja zbožňujem, tak mi to vôbec nevadilo. Bolo to super, chutné, dobručké a tešili sme sa, že Koloseum urobili konečne niečo dobré. No a potom prišla naša drahá parťáčka Tammy, ktorá si dala rizoto. A pekne ho nazvala Podpriemerné, tiež zasypané rukolou. Malo byť s krevetami, ale v celej porcii boli presne tri. Aj sme ich presne odrátali, nehovorím to len tak obrazne. Takže sme si dali suma sumárum dve dobré jedla a krevetové rizoto bez kreviet. Asi je ťažké chcieť od všetkých reštaurácii v dnešnej dobe dostať všetky jedlá kvalitné a dobré, aby ulahodili každému. No ale čo už, treba pátrať po tých najlepších :)


4 komentáre:

  1. Coloseum na Ipáku nemám vyskúšané, ale my sme chodievali dosť často na Václavák a tam som mala len dobré skúsenosti. ALE je pravda, že raz som bola v Coloseu, ktoré je na Andelu a odtiaľ sme odišli, pretože nám ani po 15 minútach neboli schopný priniesť menu. Tiež mám s touto reštauráciou zmiešané pocity, ale hovorím na Vaclaváku ma zatiaľ nesklamali,KLOPKLOP

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na Vaclavaku sme zase my este neboli :) Teda aspon ja nie. Na IPaku za nami casnik tiez pride znudene, ze ci uz nas teda aj niekto obsluhuje :D aaaale tak co uz no :)

      Odstrániť